Vizyonumuz
Güvenilir bir ulusal marka olmak.
Misyonumuz
Sadece "Kâr"a odaklanmadan, değişen müşteri beklentileri doğrultusunda, müşterilerimize en yakın noktalarda, en iyi fiyat ve kalite politikasıyla sağlıklı, temiz ve güvenli bir alışveriş ortamı sağlamak.
Kalite Politikamız
HÂDİM Alışveriş Merkezleri sektörde yaşanan yoğun rekaber içerisinde tercih edilen, dürüstçe hizmet eden ve güvenilir bir marka olmak için:
- Müşterilerimizin memnuniyetini ve sadakatini sağlamayı,
- Organizasyon ve faaliyetlerimizde bilgi paylaşımını ve katılımı sağlamayı,
- Sisteme dayalı çalışma düzenimiz ile sürekli iyileştirmeyi şirket felsefesi olarak benimsemeyi,
- Çalışanlarımızın yetkinliklerini arttıracakları olanakları sağlamayı,
- Sunduğumuz ürün ve hizmetlerde hiçbir koşulda "Kalite"den ödün vermemeyi
taahhüt eder.
Müşteri Şikayetleri Yönetimi Politikası
HÂDİM Alıveriş Merkezleri hizmet verdiği tüm noktalarda müşteri odaklı bir yaklaşım oluşturarak müşteri memnuniyetini sürekli artırmak amacıyla:
- Müşterilermiz için hızlı ve kolay erişime olanak sağlamayı,
- Şikayet, öneri ve taleplere cevap verebilmeyi,
- Şikayet, öneri ve talepleri analiz amaçlı kayıt altına almayı, ürün ve hizmet kalitemizi iyileştirmeyi,
- Her türlü geri bildirimi, objektif ve tarafsız bir şekilde değerlendirmeyi,
- HÂDİM'e duyulan güvende olumsuz bir etki yaratmayacak şekilde şikayetleri çözüme ulaştırmayı,
- Müşteri şikayetelri sistemini etkili ve verimli bir şekilde yönetmeyi
taahhüt eder.
Değerlerimiz
BİRLİKTE
- Tüm paydaşlarla dayanışma içinde,
- Takım olarak,
- Parçanın değil bütünün yararı için birlikteyiz.
DÜRÜSTÇE
- Doğruluk ve dürüstlükle,
- Adil olarak,
- Toplumsal değerlere ve kanunlara saygılı oluruz.
ÇALIŞIR
- Disiplin içinde,
- Azimle,
- Güler yüzle çalışırız.
HİZMET EDER
- Topluma,
- Ailemize,
- Kendimize değer katarız.
İLERLERİZ
- Yenilikleri takip eder,
- Gelişir / geliştirir.
- İleri gideriz.