Gıda ve perakende sektörünün, geleceğin Türkiye’sinin dinamik ve gelişime açık, uzun vadede yatırım yapılması gereken en önemli sektörü olacağı öngörüsü, Hâdim Grubuna 1999 yılında bu sektöre adım atma kararını aldırdı. İnegöl gıda piyasasındaki boşluk, çağdaş ve yenilikçi bir perakendecilik anlayışına olan ihtiyaç; Hâdim’ in daha geniş kitlelere hizmet edebilmek arzusu ile birleşince yeni kurulan Hâdim Gıda ve Giyim Ltd. Şti. Hâdim Alışveriş Merkezleri’nin ilk şubesini 30 Ağustos 1999 tarihinde, Atatürk Bulvarındaki yerinde açtı. Bu ilk şubeye çok kısa zamanda İnegöl halkının gösterdiği teveccüh ve yoğun ilgi, hemen bir yıl sonra 2000 yılında Çardak Camii karşısındaki 2. şubenin hizmete açılmasını sağladı.
İki yıllık bir süreçten sonra 2002 yılında, Uzun Sokak Şubesi, 2004 yılında da Garaj Yolundaki 4. şubesi faaliyete geçti. Gıda sektöründe sürekli değişen ve gelişen ticari anlayışa ayak uydurabilmek için başlatılan; mevcut şubelerin büyütülmesi, geliştirilmesi, insan kaynakları ve personelle ilgili eğitim planlamaları, bilgisayar donanım ve depo lojistik altyapılarının kurulması çalışmalarına, 2007 yılına kadar devam edildi. Bu süre zarfında inşa edilen 2000 m²’ lik bir gıda deposu da, sisteme dahil edildi. 2007 yılına geldiğimizde perakende sektöründe yaşanan yoğun rekabet ve uluslararası firmaların pazara ciddi biçimde girmesiyle geleneksel motiflerin ve tüketici beklentilerinin farklılaşması, Hâdim Grubunu da bu rekabete ayak uydurmak için yeni oluşum ve çağrışımlara yöneltti. Bu doğrultuda yapılan uzun araştırma ve çalışmalar sonucunda mevcut Alışveriş Merkezleri konseptinin dışında, müşterilerin oturma bölgelerine yakın, günlük ihtiyaçlarını rahatlıkla karşılayabilecekleri farklı bir konsept oluşturma kararını aldı. Bu yeni konseptte 200–250 m²büyüklüğündeki, temiz, çağdaş ve modern mekanlarda, belirli temel ürün çeşitlerinin satılacağı, [Hâdim Süper Bakkal] projesini hayata geçirdi. Bu proje kapsamında, 2007’nin ilk aylarında İnegöl içinde 2 şubeyi ve son çeyreğinde de 1’er gün arayla 3 süper bakkal şubesini hizmete açtı.
Ulusal marka olma yolunda ilerleyen Hadim alışveriş merkezleri İç Anadolu , Ege ve Marmara bölgelerindeki hızla açtığı şubelerle ulusal zincir statüsüne ulaşmıştır. 2012 yılında ISO 9001 Kalite Yönetimi ve ISO 10002 Müşteri Şikâyetleri yönetim sistemleri belgelerini almaya hak kazanan Hadim Alışveriş Merkezleri her noktada hizmet standardı sağlayarak müşterilerine en iyi hizmeti en kaliteli şekilde vermeye başlamış , sürekli değişim ve gelişim felsefesiyle müşterilerine hizmet sunmaktadır.
Her yıl müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini ön planda tutarak yatırımlarına devam eden Hadim Alışveriş Merkezleri 2015 yılı itibari ile 16. Yılını kutlamakta ve 37 mağazayla müşterilerine hizmet vermeye devam etmektedir.